NOTE TO MYSELF: stan på fredag


Yey (?), ska till stan på fredag med bästisMarie och kanske en kompis till.
Tyvärr så tänker jag dock inte inhandla någonting, jag vet att jag är tråkig, men eftersom jag gjorde ett lite sämre inköp förra gången jag var i stan så har jag i princip inga pengar kvar. Stunder som denna önskar jag att man vore rik så man kunde köpa vad fan man vill.

Innan hösten måste jag i alla fall inhandla det här:
- Svart kavaj. (Riktigt snyggt att styla det tillsammans med svarta chinos och vita tygskor)
- Svart jacka i mc-modell. (Har sett en dösnygg på ellos, då de nu faktiskt har snygga kläder)
- Vit och rosa randig tröja från Gina Tricot. (Har väntat alldeles för länge med att köpa den)
- Blå och vit randig tröja från Gina Tricot. (Samma som den ovan, dock en aning snyggare)
- Mörkblå stuprörsjeans utan slitningar. (Jag älskar såna, men har aldrig hittat några)
- Svart mascara. (Funderar på Build Up Extra Volume från Isa Dora, men jag vet inte riktigt)

Utöver det här så måste jag köpa pennor, sudd, skrivböcker och en massa annat till skolan. Och det kan jag ju tala om för er att det känns absolut inte alls roligt att köpa. Ska nog fråga om någon som tillverkar sånt vill sponsra mig. Jag kan ju alltid erbjuda en länkning i bloggen som har cirka fem läsare varje dag. ;D
(Missförstå mig inte, är glad för varje liten person som tar sig tid att läsa det jag skriver.)
2009-07-16 00:49:21
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback