Lundqvist - världens bäst klädde man?


Henrik Lundqvist (bild från http://www.expressen.se)

Läste nyss att hockeymålvakten i New York Rangers, Henrik Lundqvist, har blivit utsedd av tidningen King till världens bäst klädde man.

Mina spontana reaktioner blir:
Världens bäst klädde man?
Hur kan man ens komma på att utsé något till det? Jag menar, vad är det som avgör om någon klär sig snyggt eller inte? Det som en tycker är jättefint kan en annan aldrig ens tänkas ha på sig. Så därför tycker jag att det är helt sjukt att ens ha något som heter "världens bäst klädde man".

Om jag sedan ska kommentera Henkes klädstil så skulle jag definitivt säga att den är snygg. Riktigt snygg om jag ska vara ärlig. Han vet hur en kille ska uppklädd. Att han sedan ser ut såhär varje dag (?) är en helt annan sak. Men världens bäst klädde? Hmm .. Jag vet faktiskt inte. Finns fler än han som klär sig snyggt, och säkert till och med snyggare.
2009-07-20 22:21:55
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback