kärlek är att färdas näst intill nonstop i 80 mil på moppe bara för att få träffa den man älskar


Någon som läste aftonbladet idag?
Jag hoppas verkligen det för där stod det om det sötaste jag någonsin hört talas om.
Om killen, 17 år, och tjejen, 16 år, som träffade varandra via ett community på internet, blev förälskade, men tjejen trodde aldrig att det skulle fungera eftersom de var 80 mil ifrån varandra. Killen såg inga som helst problem i det utan sa: "Jag kommer till dig!"
Sagt och gjort så åkte han de 80 milen på sin moppe bara för att träffa henne.
Det är så gulligt så att jag bara sitter och gråter.
Vilken kille!
Vilken kärlek!
2009-07-09 02:29:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback