jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.


bara titeln säger allt.
vad kan vara bättre än en kärleksbok som verkligen känns inne i hjärtat?

"Hon häller mjölk i kaffet. I huvudet räknar han hur många sekunder hon låter det rinna. Fem sekunder hinner han till innan hon ställer ner mjölken och släpper ner två sockerbitar. Han lägger det på minnet: fem sekunder, två bitar. Hon dricker kaffet på ett lite annorlunda sätt; sänker ner överläppen och sörplar upp några droppar i taget. Det hon gör sjunker ner i honom som stenar i våt cement. Nu har de känt varandra i en vecka och fyra dagar."

jag dör nästan.

2009-07-13 01:23:21
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback