ikväll skulle jag helst befinna mig ...


... på ett fullsatt/fullstått Ullevi för att se det som kallas för universums största band - U2.

Egentligen så kan jag inte säga att jag lyssnar på U2.
Egentligen alltså.
Jag har hört några låtar sådär, till exempel With Or Without You, Vertigo, I Still Haven't Found What I'm Looking For, The Sweetest Thing, Beautiful Day och Pride (In The Name Of Love). Jag älskar alla dom låtarna och jag vet att jag troligen skulle älska mesta delen av deras andra låtar. Jag känner liksom direkt när jag hör någon artist eller grupp om det är någonting för mig, och U2 är definitivt någonting som faller mig helt i smaken. Det är bara synd att jag inte har orkat tagit mig tid att lyssna igenom fler låtar utan när jag lyssnar på dom så blir det samma och samma hela tiden.

Note to myself: lyssna på fler U2 låtar!


2009-07-31 18:14:17
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback