hetaste sajten på nätet - karlstabo.se


Just det, ska tipsa om ett community för personer som bor här runt om solstaden Karlstad. Tycker att det är ett riktigt bra initiativ att starta en sån här sida faktiskt. Tycker att det är roligt om det finns någonstans att logga in där de som är medlemmar inte bor sisådär ett tiotal mil bort. Fråga mig inte varför eftersom jag, som sagt, aldrig träffar folk härifrån in real life. ;D
Men har man tur så kan man i alla fall stöta på en och annan trevlig person. Den turen har jag faktiskt haft två gånger. Är förvånad själv, eftersom jag aldrig har tur i något annars. Sedan är finns ju jag där, och det säger ju i princip allt. Tycker i alla fall jag.
Tror att sidan först och främst riktar sig till de som är över arton år, syftar på att man kan skriva i sitt favorituteställe här i stan på presentationen, men är man karlstabo så är man. Hur gammal eller ung man än är. ;D
Så är man karlstabo, varför inte bli medlem?
2009-07-16 01:07:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback