dagens inköp



Off white/rosarandig tröja: Gina tricot, 149 kronor
Hårspray: Proffs ,31 kronor (?)
Ansiktskräm: Garnier, 49 kronor

Nej, jag hittade inga byxor. Orkade inte precis bry mig heller för jag gick runt och var irriterad på de byxorna som jag hade på mig. Fattar inte ens varför jag köpte dom någon dag i juni. Sitter trångt som fan gör dom! Okej, de funkar att ha på sig så länge jag går, men om jag ska sätta mig ner så blir det inte roligt. Haha, satt med knappen uppknäppt i bilen så att jag kunde andas lite i alla fall. Någon gång kommer de bli perfekta i alla fall. Någon gång när jag slutar att äta upp en 130 grams snackspåse från Estrella på typ en halvtimme som jag inte alls (ehehe) gjorde idag.
Fy skäms!
2009-07-23 19:14:39
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback