CHARLOTTENBERG

Som ni nog vet så var jag till Charlottenberg idag.
Tog såklart en massa bilder, så här är i alla fall några av dom.





Kolla in den här kön som gjorde så att det tog en evighet att komma fram.
Alla de här bilarna skulle in till Gammelvala (hello värmlänska) i Brunskog.
Helt sjuuukt!



Jag var i himmelriket när jag såg den här lakritshörnan inne på Gottebiten.
Om jag köpte något?
Såklart?! Blev en godispåse med en massa lösgodis.





Shoppade lite inne på Cubus.









T-Shirt med dragkedjedetalj: 149 kronor
Huvtröja med tryck på: 199 kronor


By the way, så har jag börjat samla på mig lite kläder till min nya stil.
Yes, ni läste rätt, jag ska sluta med alla puttinutt kläder och skaffa en riktig stil.
Tänk rockigt, tänk coolt, tänk svart, tänk grått, tänk vitt, tänk färgstarka accessoarer.



Lite matbilder får avsluta min lilla bildspecial. ;D

Hoppas verkligen att den här lilla roadtrippen görs om igen snart.
Hade det jättekul, men vi hann inte gå in på den Zoologiska parken. :(
Lite tråkigt för jag hade sett fram emot att klappa näsbjörnen och ormarna.
Eller ja, inte det sista då. Fattar inte att jag har klappat en orm när jag var liten.
USCH!
2009-07-22 22:05:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback