ännu ett good night inlägg



(hoppas det är okej att jag citerar honom för:
"det är inte lätt när det är svårt" som han sa.
nope, it's sure not.)

Ska nog ta och stänga ner datorn nu. Lägga mig i sängen, se på tv, lyssna på "Born Under A Bad Sign" med Moneybrother och självklart också "Dancing The Whole Way Home" med Miss Li. Ska också se om jag kan få nerskrivet några rader i min dagbok. Det lär jag kunna få. Igår skrev jag fyra eller fem sidor. Skulle kunna få ihop minst lika många idag, men jag orkar nog inte skriva överhuvudtaget tror jag. Aja, jag får se hur det blir.


BTW, igår hade bloggen 10 läsare! Rekord ju! Passa dig Blondinbella, för här kommer Blondinlollo. ;D

God natt & sov gott alla!
/L

2009-07-19 00:56:01
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-07-19 | TID: 21:13:22

keep on fighting ! ;) // fridajohansson



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback