woho, nu har jag en hemlig stalker på skolan :D

Okej, nu vart det lite pinsamt hära.
Blev precis nyss påmind om en sak jag gjorde i skolan idag.
Jag gjorde nämligen reklam om min älskade blogg i matsalen.

Skrev upp adressen på en lapp vid ett bord som vi satt vid och vips när jag loggade in nyss så såg jag att en kille hade kommenterat att han såg min bloggadress när han var i matsalen. Woho! Värsta bra tipset ju. Ska nog skriva upp adressen vid samtliga bord tror jag. Undrar hur många som verkligen skulle läsa då.

Hmm ...

Tackar i alla fall den där Rickard som kommenterade. Undrar om han är snygg? Jag tippar på att han går TIME i alla fall. Känns som det. Rickard liksom. Känns TIMEigt. Eller så går han Natur. Eller kanske Media. Eller varför inte teknik? Kanske Sam-Media? Eventuellt så går han i ettan. Tvåan? Eller kanske trean?


Hör av dig ;) Haha!
2009-12-01 23:20:20
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback