torsdag - in school

Hallu.
Herre min gud vad det är kallt har jag kommit på nu. Varje gång jag går utanför dörren så förfryser jag både händer och tår och det är verkligen inte skönt kan jag säga. Här i multimediasalen är det i alla fall varmt och det tackar jag så hjärtligt för. Sista lektionerna är det idag. Data, matte och textkommunikation. Ska bli grymt skönt att komma hem sen och veta att det bara är cirka två timmar imorgon kvar innan det blir lov.
Kanske drar ner till stan en sväng sen, men jag vet inte om jag orkar. Andra alternativet som jag har är att dra med mamma dit imorgon när vi slutar och i alla fall köpa den där RÅCOOLA rosa tröjan och kanske även några julklappar (om jag hittar några). Annars blir det att dra hem sen efter texten och ta det chill.
LIFE IS WONDERFUL.
2009-12-17 08:40:43
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback