time has changed



Hallu.
Jag har kommit fram till en sak. Igen. Den här gången är det helt enkelt att jag gillar skolan. Gillar den mycket till och med. Speciellt när man får (eller inte får?) använda PhotoBooth för det finns inget som slår det. Skulle kunna dö för att få en MacBook bara för att få det programmet. Effekterna som finns på det är helt sjuka och det slutar alltid med att jag viker mig av skratt när jag använder det.

Längesedan jag trivdes så här bra i skolan som jag gör nu. Tror nog aldrig riktigt att det har hänt. Har mest sett skolan som något jag måste, men helst inte vill göra. Nu är det helt annorlunda. Jag går dit varje dag utan en klump i magen och det känns som jag skulle kunna prata med varje person i klassen och det underlättar verkligen.  

Sedan så är jag verkligen glad över att jag valde att gå på en skola som är så bra som Sundsta-Älvkullen är. Det är skön stämning, bra folk, bra linjer, bra lärare, bra salar. Allt är bra helt enkelt. Känns som att de två och ett halft åren som jag har kvar kommer gå hur bra som helst, and I'm looking forward to it.
2009-12-17 16:31:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback