shoppingday today

Hallu.
Ojojoj, vem gick upp vid 11.00 idag då? Kan det vara bloggerskan herself?
Även om det låter osannolikt så är det faktiskt helt sant.
11.00, lägg det på minnet.

Var i alla fall i stan och brände pengar på följande grejer:
- Svart tight klänning med en stor paljettrosett på från Gina Tricot.
- Senapsgul t-shirt med ficka på bröstet från Gina Tricot (rea).
- Svarta tunna hårspännen och bokstavshalsband från Glitter.
- Chockrosa läppstift och ögonbrynsskugga från Viva La Diva.
- Sneskuren sminkpensel till ögonbrynsskuggan från Lindex.

När vi var klara med shoppingen kom jag på -
JAG SKULLE HA KÖPT SILVRIGA LEGGINGS!
Vet inte riktigt vad jag ska göra,
men det blir nog bra.

Bilder kommer upp senare.
Senare idag eller imorgon.
I promise.
Jag lovar.
2009-12-29 18:48:52
Kläder/smink/osv Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback