scissors sisters - comfortably numb



Hörde den här i en remix på radiokanalen Dancefloor Fillers som pappa har inprogrammerad på tv:n och jag hade glömt bort hur bra den här låten egentligen är. Nu kan jag lyssna på den om och om igen utan att tröttna och tycka att den är lika fantastisk tjugosjunde gången jag hör den som den första.

There is no pain you were receding
A distant ship floats on the horizon
You're only coming through in waves
Your lips move but I can't hear what you’re saying
When I was a child I caught a fever
My hands swelled like two balloons
Now I've got that feeling once again
I can't explain you would not understand
This isn’t how I am
I have become comfortably numb
2009-12-28 01:06:12
Musik non stop Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-12-28 | TID: 19:56:04
URL: http://kitchi.blogg.se/

Vi har nog ganska lika musiksmak du och jag! ;D



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback