så kan det vara ibland

Lagade precis mat alldeles själv, nästan, Blev köttbullar och tjocka pommes frites med bea-sås. Rätt gott ändå för att vara jag som är kocken. Eller nej, helt ärligt så brukar jag göra sjukt god mat. Till exempel så experimenterade jag lite med mat för ett tag sedan och resultatet blev nudlar och kyckling blandat med en sås på creme fraiche med kycklingkrydda. Seriöst så var det den godaste maträtten som jag någonsin har gjort. Får bli att göra den igen någon dag. :)

Helt allvarligt så funderar jag på att sova någon timme efter maten.
Har vart helt sjukt trött de senaste veckorna och behöver mer sömn.
Dumma Louise som går och lägger sig alldeles för sent om kvällarna.


Masterchef/Nattälskare
2009-12-09 16:41:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback