planer för kommande onsdagar i skolan

Hallu.
Älvkullebiblioteket är liksom the place to be on när man har håltimme från 12.10 till 14.00. Finns inget annat ställe att vara på. Åka till stan? Naaej, för det blir så stressigt. Först ska man äta, om man inte äter på stan, men vem orkar det varje onsdag? Man skulle ju bli ruinerad efter ett tag.
Eller inte.
Ska fan lägga undan pengar varje månad som jag kan använda till käk ute på stan varje onsdag. Fatta vad lyxigt liksom. Gå ut på någon restaurang/pizzeria och äta från lunchbuffén och bara ha det trevligt med vänner. Det skulle nog funka. Tror inte att det skulle bli allt för stressigt innan idrotten för då åker man ju dit precis efter spanskan och är i stan innan 12.30, äter och sedan hinner med marginal tillbaka till idrotten. Inga problem, bara riktigt nice.

Fast, hur ska det gå egentligen?
Jag menar, jag är ju så himla snål annars.
Hur ska jag kunna lägga undan typ 200 i månaden?

Damn.

2009-12-09 13:04:33
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback