nu börjar det kännas på riktigt att julen snart är här

Hallu.
Mamma kom in och väckte mig runt ett idag, efter att hon och pappa hade varit till stan/Bergvik för att köpa julklappar till de snälla barnen som finns här hemma. Skulle skriva ner min önskelista igår och det stog mig att jag nog inte får många paket. Det är liksom inte paketpresenter jag önskar mig direkt, utan mest pengar och presentkort.

Åh, längtar tillbaka tills jag var liten. Då när jag och syster fick mest julklappar av alla hemma hos mormor&morfar. Älskade att stapla paketen ovanpå varandra och se det där berget växa. Och känslan när man sedan fick börja riva bort all papper runt klapparna är helt obeskrivlig. Får en sentimental känsla när jag tänker på det till och med.

Älska julen.
Finns inget annat än det.
2009-12-12 15:07:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback