näst sista dagen på det här året

Hallu.
Alltså, har ni tittat ut genom fönstret något idag? Jag håller seriöst på att dö varje gång jag gör det för nu ser jag verkligen orsaken till att jag älskar vintern. Det ligger massa snö på marken, massa snö på taken, på träden, på allt och det ser så fantastiskt himla fint ut. Funderar på vad jag ska kunna ta för foton till fotouppgiften i medieproduktionen. Det är ju nästan givet att ta kort på the snow landscape. Kan ju inte gå fel.

Imorgon är sista dagen på 2009, gott folk.
Herre min gud vad tiden har gått fort!
Jag fyller snart sjutton.
Jag har börjat gymnasiet.
Jag har förändrats som person.
Jag har börjat bli mer säker i mig själv.
Jag bara älskar livet just nu och det är stort.
Jag hoppas bara att 2010 kommer bli ÄNNU bättre.
2009-12-30 15:14:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback