nähä?

Vet ni vad?
Jag funderar seriöst på att gå och lägga mig rekordtidigt idag. Jag menar, vad ska jag göra uppe? Nej just det - ingenting. Om jag stannar uppe så blir det ändå att jag sitter vid datorn tills klockan är efter tolv och det funkar inte eftersom mina kära föräldrar har tvingat mig till att följa med och handla julmat klockan tio på morgonen imorgon. Sen ska jag träffa Marie och julklappar innan jag sedan ska hem igen, julbaka och städa och massa annat. Hektiskt är vad det är, mina vänner.

Vi hörs imorgon då!
Pöss
2009-12-22 19:27:17
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-12-22 | TID: 21:44:43
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

jag är också upptvingad imorgon! KLOCKAN ÅTTA!!!! fattar du hur mycket det suger eller?!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback