looking forward to the jj-night



JAG SKA DIT.
JAG FATTAR DET INTE, MEN JAG SKA DIT.

Jag börjar nog bli lite galen tror jag för nu har jag värsta paniken inför den här dagen. Har inte en aning om vad jag ska ha på mig då eller hur jag överhuvudtaget ska se ut. Syrran blir galen på mig när jag säger att jag måste ut och ragga en ny klänning på grund av denna stora händelse, men det är ju sant. Klart man ska vara finklädd för det är ju inte varje dag man befinner sig i en hockeyarena och ser på när en bland de bästa spelarna någonsin inom svensk ishockey får sitt nummer pensionerat och tröja hissad upp till taket.

Det kommer bli mäktigt!
Ni som inte har biljett, passa på att köp!
'Cause believe me, you don't want to miss it.
2009-12-14 16:36:59
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2009-12-14 | TID: 22:11:49
URL: http://acinnej.blogg.se/

Jag ska dit! =) Ska sitta högt upp å se ner på ALLA! hahaha

Ska dit med moster å Stockholms-kusinerna. =) Ska börja sjung upp redan nu tror jag...



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback