livet är oväntat ibland

Jahaja, så hamnade man på Skoghall och City för att äta kycklingfilé, pommes frites och bearnaisesås. Till det drack jag CocaCola. Helt underbart gott om jag får vara riktigt ärlig. Efter det blev det att gå till videon och köpa lite godis och sådan där salt klubba som där är salt pulver i, ni vet? Mina favoritklubbor, by the way. Om ni inte har testat dom så gör det!

Kollar lite smått på finalen av Dansbandskampen också.
Hejade på Zekes, men de kom inte med till sista duellen i programmet.
Istället är det nu The Playtones som har vunnit en del av mitt hjärta, thihi.

2009-12-19 21:29:11
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback