kingen är kungen



Kingen är kungen helt enkelt.
Har sett honom ett par gånger på tv i program som Så Ska Det Låta och Doobido och han är verkligen råbra på att sjunga. Kommer ihåg när jag såg honom första gången på Allsång På Skansen. Han satt på scenen i en vit kostym och spelade någon rocklåt på piano och ägde hela scenen. Grymt!

Yes.
Tror ni fattar nu att jag har ganska så bred musiksmak. Sådan här musik har jag definitivt hört hemma hos pappa så det är hans fel att jag överhuvudtaget kan lyssna på det, men det tackar jag för. ;) Är det något årtionde jag hade velat leva under så hade det fått bli 50-talet. Sådan här musik, snygga bilar, killar med cool frill, tjejer i coola klänningar ... Kan det bli bättre? I don't think so.
2009-12-23 18:13:45
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback