jag ber om förlåtelse, men jag måste göra detta

Förlåt kära läsare för att detta har blivit som någon slags kommunikationssida mellan mig och den där Rickard som tydligen hade sett blin bloggadress igår i matsalen på Älvkullen, men det finns frågetecken som jag måste reda ut.

Det ligger ju till så här att jag är ganska nyfiken av mig.
Det vill säga att när någon kommenterar som jag inte känner (eller tror att jag inte känner) så blir jag riktigt nyfiken och vill ha reda på vem det är som läser. Redan här förstår ni nog att jag inte borde bli någon storbloggare med flera tusen läsare om dagen och få massa anonyma kommentarer för då skulle jag bli alldeles för nyfiken.

I alla fall så måste jag få reda på om det här är ett skämt.
Om någon som jag känner har beslutat sig för att "skoja till det" lite och få mig att tro att det är någon snubbe vid namn Rickard som kommenterar.

Om inte så måste jag få reda på vem den där Rickard är.
Så när du nu skaffar msn, kan inte du skriva den i en kommentar?
Går att skriva med den anonymt om du nu vill det.

2009-12-02 16:06:20
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback