it's saturday

Hallu.
Bergvik blev förut och jag kom därifrån med leggings och eyeliner. Är lite besviken för att jag inte kom därifrån med fler grejer, men jag orkade helt enkelt inte kolla efter något mer. Det var sjukt mycket folk och jag HATAR/OGILLAR när det är folk precis överallt, på varenda kvadratmillimeter. Man får ju nästan be om ursäkt varje gång man ska andas för att magen råkar åka ut "lite". Tragiskt.


---

Planer för idag?
Äta kycklingfilé från City och se hockey.
Later blire att dra hem till syster för att vara Dorizvakt.

I'll be blogging later!
2009-12-05 15:31:56
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
olatidman
DATUM: 2009-12-05 | TID: 17:47:40
URL: http://tidman.blogg.se/

gott! trevlig kväll:)

rebecca
DATUM: 2009-12-05 | TID: 18:41:12

bra att du köpte leggings! hahahah



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback