it's all back to normal


Yeah, så kan vi också se ut om vi vill.

Okej, tystnaden är bruten.
Vilken tystnad, undrar ni då och visst mina vänner, ni ska få veta.

Danne och jag har nämligen vart "ovänner" idag nästan hela dagen. Började med att jag blev så in i helvete irriterad på honom plus att han var dum och visade en bild på en orm som typ gjorde att jag började gråta när jag såg den. Efter det var han allmänt irriterande och det slutade i total tystnad. Jag försökte prata med honom, men han svarade inte. Behöver jag säga att mitt hjärta började värka?

Ikväll när jag loggade in på msn så skrev han till mig.
Jag var jättenära på att börja gråta, igen, för han var så söt.
Nu är i alla fall everything back to normal och Louise är glad igen.

Yippi!
2009-12-03 23:13:30
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback