idag är det lördag och jag är trött

Hallu.
Jag är världens tröttaste varelse.
Orkade inte ens gå upp när klockan ringde idag.
Låg och drog mig i en timme innan jag motvilligt gick upp.
Inte lätt att heta Louise och inte vilja gå och lägga sig på natten.

Idag är det en sådan där fin dag känner jag på mig. Snön liksom faller ner hela tiden. Verkar som om det inte finns något slut på den. Jag har inte sett såhär sjukt mycket snö på flera år. Lite synd dock att det inte var såhär i torsdags också. Hade vart kul för småungarna att vakna på julaftonsmorgonen och se massa snö utanför fönstret. Istället fick de se att de töade. Stackars ungar. Menmen, det är så det är.
2009-12-26 13:06:43
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback