firar in lovet med lite nachosmys

Har precis vilat i cirka 1,5 timme. Känns som om jag håller på att bli sjuk, men jag vet inte riktigt. Kanske är det bara det att jag förfrös hela mig när jag var ute på stan förut. Kanske är det bara det. Är också sjukt trött, men då känns det bara helt otroligt skönt att det äntligen är lov så att man kan sova ut. Det tackar man ju inte nej till precis.

Pappa och syster borde vara här vilken minut som helst. Har precis förberett lite med att blanda tacodippen med gräddfil. Sedan när de kommer så blir det att steka köttfärs, hacka grönsaker och värma chipsen med ost i ugnen. Varför är nachos så himla gott? Har frågat mig själv flera gånger, men det enda svaret jag får är att det bara är det. Det räcker för mig. ;) 

2009-12-18 18:53:38
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-12-18 | TID: 19:18:02
URL: http://kitchi.blogg.se/

MUMSISH! ;D

c
DATUM: 2009-12-19 | TID: 00:09:15

Tack för fredagsmyset!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback