färjestads bk's årliga tradition


Sanny Lindström, ARI VALLIN och Lee Goren.

Färjestad BK har en tradition som de brukar göra varje år innan jul och det är att besöka barnavdelningen på Centralsjukhuset här i Karlstad. Väldigt fin tradition tycker jag för jag kan tänka mig att ungarna verkligen ser fram emot det. Kan bara tänka mig in i situationen, att de spenderar all sin tid på sjukhuset och ser bara dagar av olika tester och sådant framför sig, men sedan så kommer den här dagen och blir lite som ett avbräck i allt det tråkiga. Jag skulle i alla fall tycka att det vore väldigt trevligt, men det är väl bara för att jag är lite besatt av hockeylirarna, I guess. Hihi.
2009-12-16 21:06:33
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback