bilddagboken - ett place för fjortisar



Haha, aldrig mer sprida bloggen på Bilddagboken i alla fall.
Funderar ärligt på att ta bort mitt konto därifrån för det är en sida för en massa fjortisar som lägger ut bilder på sig själva där de är översminkade och tävlar om vem som har porrigast kläder utan att vara för porriga. Killarna är typiska fjortisboys som har slingat håret blont och har sån där frilla som står uppåt.

(Om min gode vän Adam läser det här så behöver han inte ta åt sig.)

Sedan kommenterar de andra bilddagböcker och trycker ner dom bara för att dom är lååångt ifrån så snygga som dom själva är. Det är fan tragiskt tycker jag. Kom på att sprida min blogg på ett sånt ställe inte är rätt sätt att göra, för det är liksom inte rätt forum för den. Min blogg är inte ytlig. Den är långt ifrån det. Det jag strävar efter är att ha en blogg som är humoristisk samtidigt som jag inte ska vara rädd för att bli personlig i den. 

Och jag har hellre få läsare än många som skriver idiotiska kommentarer. Även om det är ganska coolt att gå in på statistiken och se att det är sjuttiotre stycken som har klickat in sig på bloggen idag. Det går liksom inte att komma ifrån det, att det är riktigt grymt att se statistikkurvan gå sjukt mycket uppåt.
2009-12-09 22:20:11
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Fredrika
DATUM: 2009-12-10 | TID: 00:11:54
URL: http://freedrika.blogspot.com

Hehe ja men ja känner igen dej med därifrån! de e ju ett rätt bra community faktiskt ^^



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback