ibland släpps tårarna fria

Oh what a night.
Hade jag aldrig trott när jag vaknade imorse, att jag skulle sitta här vid klockan tolv på natten och gråta över några sms som en vän har skrivit till mig. Kan bara säga att jag blev riktigt orolig när jag läste dom. Det är liksom så olikt den här personen att skriva så, liksom en helt ny sida som jag aldrig tidigare har kommit i kontakt med.

På ett sätt är jag glad att den sidan visades
På ett annat sätt inte för det gjorde bara ont i mig.
Tårarna kom och jag kunde inte sluta gråta.

Känner mig bara så jävla lyckligt lottad för att jag har fått chansen att lära känna dig och jag vill verkligen att du ska veta det. You're the best! <3
2009-12-06 01:28:41
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback