jul äre snart har jag hört

Jaha ni, det vankas mot juletid har jag hört.
Ni vet den tiden då man sjunger massa sånger om jultomten, snö, stjärnor och Jesus samtidigt som man dansar kring något grönt träd som bara barrar? Inte för att vi gör så här hemma hos min familj, men det är lite idylliskt sådär. Det är så man vill ha, men aldrig har. Kanske lika bra det. Kan ändå inte mer än en handfull med julsånger. En önskelista är däremot något jag skriver varje år.

Tänkte att ni skulle få ta del av den, so here it is:

- makeup kurs på make up store
- ralph lauren parfym (blå flaska, står "ralph, ralph lauren" på den)
- presentkort på gina tricot/carlings
- piercing i läppen
- piercing i lilla grejen i örat, aqua
- coola halsband, örhängen, armband
- pengar

2009-12-04 22:55:10
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-12-04 | TID: 23:28:07

någon har inspirerat dig till att skriva en önskelista på bloggen..



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback