hela löfbergs lila arena svämmades över av mina tårar

Gråta som fan i ett nästintill fullsatt Löfbergs Lila Arena.
Check.
Avbockat från min "to-do-list".

Jag kunde inte hålla igen.
Försökte koncentrera mig på något annat.
Men det slutade med att jag stod där med våta kinder.
Bildade gråtteam med två andra tjejer i närheten, hehe.

Jörgen Jönsson.
Nummer 21.
Heligt.


Kan till och med se förbi att jag inte kommer vara på plats i Göteborg och Ullevi på måndag för att se utematchen mellan Färjestad och Frölunda, för jag har i alla fall vart med om att se när en bland Sveriges genom tiderna bäste spelare får sin tröja upphissad i taket. Det är inget som kommer hända igen. Däremot har de pratat om att ha fler utematcher så det kommer nog fler chanser att vara med om något sånt också.


Jörgen Jönsson, Pelle Prestberg och Peter Nordström.
Bild från: http://farjestadbk.se
2009-12-26 22:38:38
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback