he's the dreamguy



Där går han, mannen i mitt liv.
Men han vet bara inte om det än.


Jag skrev om denna killen i början av min tid på gymnasiet. Åkte samma buss med honom och fick från någonstans för mig att han var lik Ari Vallin, men sedan kom jag på att så var verkligen inte fallet. I alla fall så är han bland det snyggaste jag sett. Helt ärligt. Jag skulle då inte tacka nej om han kom fram till mig en vacker (eller ful) dag och sa: "Louise, jag har velat ha dig sedan första gången jag såg dig". Come and get me boy, skulle jag bara säga då och sen skulle det vara vi förevigt.

Trevliga tanke.

2009-12-21 21:04:13
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-12-21 | TID: 21:14:00
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

haha du måste visa mig vem han är nångång :O

Nick
DATUM: 2009-12-22 | TID: 02:20:55

Han må kanske vara snygg, men kan lika gärna vara en idiot.



Här går man bara på utseendet ;P



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback