söndag - fake a smile

Hallu.
Sitter här och avnjuter en härlig frukost (!?) iform av två avlånga mackor med stekt ägg på. Till det dricker jag ett stort glas med citronvatten och isbitar. Tycker att stekt ägg är underskattat, men jag kan förstå lite varför för vem orkar stå och steka ägg varje dag liksom och känna hur det sprätter upp varmt margarin/smör på armarna? Nej, kunde just tro det.

Vad har storbloggaren Louise för planer för idag då?
Pappsen och syster kommer hit lite senare för att äta kycklinggryta och ris med oss. Vi har ätit tillsammans hela helgen nu. Tacos i fredags, city-mat igår och idag det här. Tänkte på det förut att jag är lyckligt lottad över att ha föräldrar som är vänner även fast de har gått isär och så. Tänk dom som bara säger några ansträngda ord när de lämnar ungen hos varandra, eller de som inte säger något alls. De som inte ens träffas. Jag tycker inte att det är rätt mot ungen. Fejka ett leende för fan och säg några ord, för barnens skull.

WORD ON THAT.

(inlägget skulle ha kommit upp runt halv två, btw)
2009-12-20 14:30:36
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback