folk dör och folk blir gravida

Jävlar vad alla är gravida. Gravida eller döda. Det som gäller just nu. Fattar inte riktigt vad grejen är. Antingen sätter man ett nytt liv till världen eller så tar ens egna slut.

På tal om att folk dör:

Gick in på Facebook förut och såg att en i klassen hade uppdaterat sin status med: "R.I.P BRITTANY MURPHY" och första tanken som kom upp i mitt huvud var att det inte kunde vara sant. Att det bara var ett dåligt skämt eller bara något som media hade hittat på, men sen så gick jag in på Aftonbladet och såg att det visst var sant. 32 år blev hon. Dog av hjärtstillestånd. Tragiskt. En sådan fin tjej. Hade inte tackat nej för att se ut som henne om jag säger så. Men nu finns hon inte mer. Är ledsen även fast jag inte känner henne. Så hemskt kan livet vara.



Bild från Aftonbladet.

---

På tal om att folk är gravida:

Läste bloggen http://enkarlekssaga.blogg.se/ för ett tag sedan. Den tillhör en jättefin tjej som heter Angelica. Hon stängde ner sin blogg för ett tag sedan för att folk hade gjort påhopp mot henne på bloggen, men nu har hon startat upp den igen för hon menade på att de ska fan inte vinna. I alla fall så har jag inte varit inne där på ett tag nu och fick se att hon önskade sig någon grej som var för gravida i julklapp. Scrollar ner lite på sidan och får se henne med bebismage. Höll på att dö. Så sött.

Och precis innan hade jag sett på "16 år och gravid" som går på MTV och varit avundsjuk till max för att jag också vill vara gravid. Den där avundsjukan hade liksom precis lagt sig och så får jag se det där. Kanske inte ska bli så dumt att bli äldre ändå? Då blir ju mindre tid kvar tills man, förhoppningsvis, bildar familj.

2009-12-20 22:19:59
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback