nu är det skärpning som gäller

Hallu.
Har precis vaknat och sitter nu och äter lite godis. Sov i tre timmar förut. Sjukt trött, så kan man väl sammanfatta mig just nu och jag vet att det är mina sovvanor som det är fel på, för jag sover på alldeles för konstiga tider. Somnar runt två eller något och sedan går jag upp runt sju. Sover i två-tre timmar när jag kommer hem från skolan. Och så håller det liksom på. Skärpning är det som gäller. Får ta tag i det under lovet, I guess, för mitt eget bästa.



Två låtar som känns väldigt otippade bland låtar som jag lyssnar på.
2009-12-15 19:44:53
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Jennica
DATUM: 2009-12-15 | TID: 20:11:54
URL: http://acinnej.blogg.se/

Twisted transistor är grym träningsmusik, både i roddmaskinen å ute på promenaden - blir fylld av Fuck off-attityd... hahaha



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback