senaste nytt: jag har fått en tvilling



Jag har fått en tvilling.
En spegelvänd version av mig själv.


Nej, men helt ärligt så har jag faktiskt sett en tvilling på bild. En som är sjukt lik mig. I mediekorridoren så hänger det tavlor med småbilder där det typ står något i varje bild. Bilder som eleverna på medieprogrammet har fått göra. Och det sjuka är att en tjej på en av dom bilderna är så satans lik mig på en speciell bild som jag har. Det är nästan äckligt lik. Tror jag i alla fall. Kan ju också vara så att jag bara inbillar mig. Men eftersom det finns flera som tycker att hon är likt mig så litar jag på det. Scary är det i alla fall.
2009-12-14 21:16:57
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback