en kreativ skoldag kan man väl säga ändå?

Jäkla lyckosam dag om jag får säga det själv.
Datakunskapen gick över förväntan för jag blev faktiskt klar. Kan ni tänka er att jag mot alla odds blev klar med DVD-omslaget? Nej, det är faktiskt helt otroligt sjukt. Danne stod och var irriterande hela tiden (nästan) men jag lyckades hålla humöret uppe. Ehehehe.

På textkommunikationen jobbade jag också på bra. Vi hade två timmar på oss att skriva klart en krönika om julen och jag lyckades där också. Levererade en krönika som inriktade sig på stressen som blir runt julen och att alla slänger ut så förbannat mycket pengar. Det är sjukt egentligen när man verkligen tänker på det.

2009-12-10 19:03:52
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
rebecca
DATUM: 2009-12-10 | TID: 19:39:49
URL: http://rrebeccad.blogg.se/

Sv: Jag blev inte så nöjd med inklippet för det syns verkligen hur mycket jag har suddat i kanterna :S



Dagen var najs!

db...
DATUM: 2009-12-10 | TID: 21:38:21

Hahaha, briljerar du din skinka hemma? HAHA



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback