"dock tänder vi människor på olika kön"

God Jul på er får man la säga nu.

Sitter och kollar igenom några gravidbloggar. Tycker det är svinroligt att läsa om hur de upplever graviditeten och se bilder på hur magen växer från vecka till vecka. Det är ju sjukt egentligen. Att den kan växa så mycket på en enda vecka att det verkligen syns skillnad på bilder. I alla fall så gick jag in på en blogg som tillhör en tjej i min ålder som för ett tag sedan blev mamma till tvillingar. Hon hade haft en sådan där frågestund och hade fått frågan om vad hon tyckte om homosexualitet.

Svaret blev:
Jag har inget emot homosexuella. Det är ju personligheten
som räknas, dock tänder vi människor på olika kön och sådär.


Vad menar hon då med det?
Dock tänder vi människor på olika kön och sådär.
Vi människor?
Är inte homosexuella människor då eller vad menar hon?

Jag är lämnad som ett frågetecken.

2009-12-24 02:19:19
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback