det är den stora frågan

Vart i helskotta har mina ettusenfemhundra kronor tagit vägen?
Jag fick dom den tjugoåttonde november och nu har jag cirka hundra kronor kvar. Var ju och shoppade i fredags för femhundra plus att jag har köpt mat för hundra, men vart är då de resterande niohundra? Jag kommer fan inte ihåg vad jag har köpt ens. Kan det vara så att det mesta har gått till godis och andra onödigheter? Om det är nu skulle vara så så får jag definitivt tänka över hur jag lever mitt liv. De pengarna jag får den här månaden ska jag vårda väl och jag ska verkligen tänka igenom mina köp både en och två gånger innan jag bestämmer mig för så här får det då inte gå till!
Skärpning, Louise!



Come out, come out, where ever you are ...
2009-12-23 18:38:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback