dan före dopparedan

Hallu.
Herre min gud vilken dag och det värsta är att den inte är slut än.
Den har knappt börjat.
Vaknade i alla fall 8.30 och gjorde mig iordning. Sen blev det att shoppa julmat på Willys. Var rädd för att det skulle vara mycket folk där, men det var typ bara vi och några hundra till. Nej, men det var inte alls mycket folk i alla fall. Efter det blev det att åka hem till Marie och byta julklappar. Hann inte vara med henne idag så det får bli någon annan dag under lovet. Sedan åkte vi till Burger King och åt mat. Såg värsta snyggingen som skulle passa till syrran. Hehe. Lång och bra var han. Eller bra vet jag ju inte om han var, men han var i alla fall lång. Det gillas. När jag kom hem fixade jag lite med kläderna i garderoben och nu sitter jag här. Vill gå och vila, men det får jag nog inte. Vilka problem man har.

*suck*

Imorgon är det JULAFTON.
Kommer inte somna inatt bara för det.
Det är nog faktiskt lite töntvarning på det.
2009-12-23 13:41:58
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Viccy
DATUM: 2009-12-23 | TID: 17:06:07
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommer heller inte kunna sova, hihi! ^^



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback