angående the dreamguy

"Han må kanske vara snygg, men kan lika gärna vara en idiot.
Här går man bara på utseendet ;P
"

Svar: Först och främst, han är inte bara kanske snygg utan en bland de snyggaste jag någonsin sett. True story. Sedan angående det här med att jag bara går efter utseendet så vet du att jag inte alls bara går efter det. Det har jag sagt så jävla många gånger att jag hoppas att det liksom har gått upp för dig att det är så mycket mer som jag bryr mig om. I det här fallet så är det ju ganska självklart att det är det enda jag kan säga något om eftersom jag inte känner personen. Visst, han skulle kunna vara en idiot, eller så är det så att han är världens bästa. Who knows? Inte jag i alla fall och jag kommer aldrig att veta, men det hindrar mig inte från att tycka att han är snygg. ;)
2009-12-22 14:54:58
I djupet av mitt hjärta Kommentarer (1)

Kommentarer
Nick
DATUM: 2009-12-22 | TID: 19:58:07

Nä, men du skulle väl aldrig kolla på en person som är ful och tänka om han ;) Även om han skulle ha världens bästa personlighet ;)



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback